Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлова, К.-
dc.date.accessioned2023-12-21T12:22:22Z-
dc.date.available2023-12-21T12:22:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКозлова К. Методи і прийоми вивчення неповнозначних частин мови на уроках української мови ЗЗСО / К. Козлова // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 75 – 79.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18489-
dc.description.abstractУ статті розглянуто дієві методи і прийоми, що допомагають учням опрацьовувати неповнозначні частини мови на уроках української мови, як-от: конструювання мовленнєвих одиниць, порівняння, зіставлення, узагальнення, доведення, аналіз тексту, перетворення, усі види мовного аналізу, редагування тощо, що забезпечить засвоєння учнями комунікативних особливостей цих частин мови.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнеповнозначні частини мовиuk
dc.subjectметоди і прийоми навчанняuk
dc.subjectфункційно-стилістичний аспектuk
dc.subjectminor parts of speechuk
dc.subjectteaching methods and techniquesuk
dc.subjectfunctional and stylistic aspectuk
dc.titleМетоди і прийоми вивчення неповнозначних частин мови на уроках української мови ЗЗСОuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozlova.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.