Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалантай, К.-
dc.date.accessioned2023-12-21T12:03:53Z-
dc.date.available2023-12-21T12:03:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКалантай К. Функційно-семантичний підхід до вивчення словотвору та морфеміки в 5-6 класах загальної середньої школи / К. Калантай // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 62 – 68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18486-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано функційно-семантичний підхід до вивчення морфеміки та словотвору, описано комплекс вправ, який був спрямований на свідоме розуміння процесів словотворення та морфемної будови слів, а також на розвиток навичок оцінки лексичних та граматичних аспектів слів на основі їхньої структурної будови, висвітлено результати впровадження розробленої методики в навчальний процес.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectморфемікаuk
dc.subjectморфемна структура словаuk
dc.subjectсловотвірuk
dc.subjectспособи словотворенняuk
dc.subjectфункційно-семантичний підхідuk
dc.subjectmorphemicsuk
dc.subjectmorpheme structure of a worduk
dc.subjectword formationuk
dc.subjectmethods of word formationuk
dc.subjectfunctional-semantic approachuk
dc.titleФункційно-семантичний підхід до вивчення словотвору та морфеміки в 5-6 класах загальної середньої школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalantai.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.