Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18477
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Венгер, Ганна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Venger, Hanna | - |
dc.contributor.author | Горова, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T11:31:50Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T11:31:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Венгер Г. С. Психологічний супровід осіб із синдромом раннього дитячого аутизму та їх реабілітація / Г. С. Венгер, І. В. Горова // / The XII International Scientific and Practical Conference "Youth, education and science through today’s challenges", December 04-06, 2023, Bordeaux, France. - С. 370-372. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18477 | - |
dc.description.abstract | Синдром раннього дитячого аутизму (РДА) - це розлад розвитку, який характеризується порушенням соціальної взаємодії та комунікації, а також вузькими інтересами та повторюваними діями. Психологічний супровід осіб із РДА має на меті допомогти їм розвинути соціальні навички, комунікативні навички та навички самоконтролю. Він також спрямований на те, щоб допомогти людям з РДА. У статті описані методи Методи психологічного супроводу осіб із РДА які дпомогають впоратися з труднощами. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Bordeaux, France | uk |
dc.subject | синдром дитячого аутизму | uk |
dc.subject | РДА | uk |
dc.subject | психологічний супровід | uk |
dc.subject | аутичні діти | uk |
dc.subject | методи психоллогічного супроводу | uk |
dc.title | Психологічний супровід осіб із синдромом раннього дитячого аутизму та їх реабілітація | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Venger Hanna.pdf | 6.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.