Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18272
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколова, Ганна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Sokolova, Hanna Borysivna | - |
dc.contributor.author | Дрозд, С. М, | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T12:10:05Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T12:10:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Соколова Г.Б. Особливості розвитку мовлення дітей з розладами аутичного спектру молодшого шкільного віку / Г. Б. Соколова, С. М. Дрозд // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 141-145. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18272 | - |
dc.description.abstract | Дослідження особливості розвитку мовлення у дітей з розладом аутичного спектру (РАС) молодшого шкільного віку, є актуальним завдання в спеціальній освіті сьогодення. В умовах реформуванні системи шкільної освіти України, розбудови, та впровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами, дуже гостро стає питання розуміння особливостей мовлення дітей з РАС, розуміння цими дітьми зверненого мовлення, можливості та шляхи розвитку мовленнєвої активності школярів молодшого шкільного віку з РАС. Вивчення цього питання та формування уявлення про складні особливості дитини з РАС, є запорукою ефективної інтеграції такої дитини в освітній процес. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | розвиток мовлення | uk |
dc.subject | розлад аутичного спектру | uk |
dc.title | Особливості розвитку мовлення дітей з розладами аутичного спектру молодшого шкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sokolova, Drozd.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.