Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНачинова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorNachynova, Olena Vasylivna-
dc.contributor.authorПанченко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-11-20T10:05:08Z-
dc.date.available2023-11-20T10:05:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНачинова О.В. Методики корекційно-розвивального впливу на дітей із синдромом дауна / О. В. Начилова, І. В. Панченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 96-99.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18258-
dc.description.abstractВідповідно до положень Конституції України всі діти, незалежно від порушення, мають право на освіту і розвиток. Діти із синдромом Дауна вважаються найбільш складною категорією аномальних дітей, оскільки потребують корекційно-виховного, медичного, соціально- психологічного, реабілітаційно-відновлювального, навчально-розвивального супроводу. Перед педагогами стоїть нагальна проблема створення всебічних умов для успішного розвитку дітей із синдромом Дауна, розробки та впровадження цілісної технології освітнього, соціально-психологічного супроводу дітей з цим відхиленням розвитку. Саме такий підхід, що включає комплексні освітні, соціальні, виховні, рекреаційні, реабілітаційні та психологічні заходи, забезпечує успішний розвиток учнів даної групи, сприяє формуванню важливіших шкільних умінь: рахунку, письма, читанню.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectсиндром даунаuk
dc.subjectкорекційно-розвивальний впливuk
dc.titleМетодики корекційно-розвивального впливу на дітей із синдромом даунаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nachynova, Panchenko.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.