Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛещій, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorLeshchii, Nataliia Petrovna-
dc.contributor.authorЯсиновська, О. Л.-
dc.date.accessioned2023-11-20T09:01:46Z-
dc.date.available2023-11-20T09:01:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛещій Н. П. Корекційна робота з молодшими школярами із тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти / Н. П. Лещій, О. Л. Ясиновська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 82-84.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18254-
dc.description.abstractМовленнєвий розвиток дітей із тяжкими порушеннями мовлення залишається для вітчизняної логопедичної науки однією з найгостріших проблем, яка потребує термінового вирішення. На сучасному етапі реформування системи освіти процес діагностики, формування та/або корекції мовленнєвої діяльності, розвиток навичок мовленнєвого спілкування в дітей із тяжкими порушеннями мовлення, адаптація їх до умов освітнього середовища набуває ще більшої гостроти і стає пріоритетним напрямом. Вирішення цієї проблеми пов’язано зі здійсненням індивідуального, диференційованого та поетапного корекційнорозвивального впливів; з удосконаленням методичних систем, які мають ураховувати неоднорідність контингенту дітей із тяжкими порушеннями мовлення, провідні тенденції оновлення змісту освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectпорушення мовленняuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.titleКорекційна робота з молодшими школярами із тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchii, Yasinovskaya.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.