Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалущенко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorGalushchenko, Viktoriya Ivanivna-
dc.date.accessioned2023-11-15T11:52:34Z-
dc.date.available2023-11-15T11:52:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГалущенко В.І. Науково-теоретичні та методичні засади формування знань студентів при вивчені дисципліни «логоритміка з методикою викладання» / В. І. Галущенко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 43-48.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18234-
dc.description.abstractНа сьогодні розроблено та впроваджено у логопедичну практику досить велика кількість різних, успішно використовуваних логопедами-практиками методик логоритмічного впливу на дітей з мовленнєвою патологією. У руслі інтегрованого підходу до навчання хотілося б відзначити особливу важливість застосування елементів логопедичної ритміки в корекційному процесі. Ця проблема, будучи дуже актуальною та значущою, у методичному плані продовжує залишатися недостатньо розробленою. Логопеди-практики відчувають дефіцит методичних та дидактичних рекомендацій; раціональних вимог до проведення логоритмічних занять, підбору музичного репертуару, відповідних вказівок щодо ефективного використання музичних засобів у процесі корекційного впливу на мовленнєву та моторну сфери дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectлогоритмікаuk
dc.subjectметодика викладанняuk
dc.subjectнауково-теоретичні засадиuk
dc.subjectметодичні засадиuk
dc.titleНауково-теоретичні та методичні засади формування знань студентів при вивчені дисципліни «логоритміка з методикою викладання»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Galushchenko.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.