Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМонке, Олена Станіславівна-
dc.contributor.authorМонке, Елена Станиславовна-
dc.contributor.authorMonke, Olena Stanislavivna-
dc.date.accessioned2023-11-07T14:50:51Z-
dc.date.available2023-11-07T14:50:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМонке О. С. Педагогічні умови, модель і методика підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури / О.С. Монке // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 414-415.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18190-
dc.description.abstractМодель підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури передбачала, як результат: 1). формування духовної культури майбутніх вихователів, як безумовного фактору ефективного здійснення діяльності в означеній сфері виховання. При цьому художня література як мистецтво так само виступала тут формувальним засобом; 2). оволодіння студентами знаннями про найбільш загальні тенденції та принципи й закономірності морально-духовного виховання; 3). формування уявлень про специфіку роботи вихователя з морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури; 4). оволодіння сучасними методиками і технологіями морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури. У структурі експериментальної моделі було виокремлено її компоненти, що визначали провідні методологічні підходи на кожному етапі експериментального дослідження щодо вирішення проблеми забезпечення процесу навчання в їхньому повному обсязі; опосередковували способи й методи їхнього рішення; виявляли зміст і глибину необхідних знань, навичок, умінь, особистісних та професійно-важливих якостей студентів: культурологічно − мотиваційний, аксіологічно − когнітивний та синергетично − компетентнісний компоненти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk
dc.subjectморально-духовне виховання дошкільниківuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectдуховна культура вихователівuk
dc.subjectвиховання дітей засобами літературиuk
dc.titleПедагогічні умови, модель і методика підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літературиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monke.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.