Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorМардарова, Ирина Константиновна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2023-11-07T13:34:06Z-
dc.date.available2023-11-07T13:34:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМардарова І. К. Особливості підготовки майбутніх вихователів до комп’ютеризації освітнього середовища ДНЗ / І. К. Мардарова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 411-412.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18187-
dc.description.abstractНа сучасному етапі, пріоритетом розвитку дошкільної освіти є впровадження комп’ютерних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу ДНЗ, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Як зазначається у програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі»: «сучасна дитина старшого дошкільного віку живе в умовах високої інформатизації суспільства. Вона усвідомлює, що комп’ютер є сучасним інструментом, призначеним для обробки інформації. Робота з комп’ютером сприяє адаптації дитини до життя в інформаційному суспільстві, розширює можливості ознайомлення з довкіллям у привабливій для неї формі, сприяє розвитку життєвої компетенції, слугує потужнім технічним засобом навчання» [3, с. 345]. У варіативній складовій Базового компоненту дошкільної освіти [1, с. 18] визначені показники інформатичної компетенції дитини дошкільного віку. Загалом, термін «комп’ютеризація» розглядається як процес розвитку та впровадження комп’ютерів, що забезпечують автоматизацію інформаційних процесів і технологій у різних сферах людської діяльності. незважаючи на значні потенційні можливості комп’ютерних технологій в системі дошкільної освіти, ці технології ще не знайшли тут належного застосування. Оскільки, задля комп’ютеризації освітнього середовища ДНЗ, необхідно створити оптимальні матеріально-технічні умови для розміщення, ефективного використання комп’ютерної техніки та упровадити в освітній процес якісне програмове забезпечення для дошкільників. Підкреслимо, що ефективність комп’ютеризації навчання в ДНЗ залежить як від якості педагогічних програмних засобів, так і від уміння раціонально і вміло їх використовувати в роботі з дошкільниками. Отже, кожен вихователь має бути обізнаний з можливостями і способами їх застосування в освітньому процесі ДНЗ, як засобом організації ігрової та навчальної діяльності дітей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk
dc.subjectінформаційне супсільствоuk
dc.subjectосвітне середовище ДНЗuk
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх вихователів до комп’ютеризації освітнього середовища ДНЗuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardarova.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.