Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorЛистопад, Алексей Анатольевич-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2023-11-07T11:23:23Z-
dc.date.available2023-11-07T11:23:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Стимулювання майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до творчих проявів у навчальній діяльності / О. А. Листопад // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 408-409.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18186-
dc.description.abstractСучасні соціокультурні умови розвитку України зумовлюють необхідність модернізації системи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, яка повинна базуватися на широкому спектрі технологій стимулювання майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до творчих проявів у навчальній діяльності. Креативні техніки в контексті стимулювання студентів до творчих проявів у навчальній діяльності репрезентовано в працях таких зарубіжних дослідників, як Дж. Л. Адамс, Е. де Боно, Р. Ділтс, Х. Йоас, Б. Клег, Р. Крачфілд, М. Микалко, М. Ньольке, П. Слоан, С. Торп, Й. Шерер та ін. Проблемою стимулювання студентів до творчих проявів у навчальній діяльності протягом багатьох років займався британський психолог, письменник, винахідник, автор терміну «латеральне мислення» – Едвард Чарльз Френсіс Публій де Боно [1]. Протягом довго часу Едвард де Боно працював викладачем в Оксфордському, Лондонському і Кембриджському університетах. Особливий внесок Е. де Боно полягає в тому, що він розробив вправи для розвитку творчого мислення, які допомагають створити на заняттях атмосферу радості, довіри, взаємоповаги, взаєморозуміння, сприяють емоційній підтримці і стимулюють студентів до творчих проявів у навчальній діяльності, дають змогу відійти від шаблонуuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні вихователі дошкільних закладівuk
dc.subjectтворча діяльність у навчальній діяльностіuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх вихователівuk
dc.titleСтимулювання майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до творчих проявів у навчальній діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конф. в Репоз.Odesa (1).pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.