Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоргун, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorКоргун, Лариса Николаевна-
dc.contributor.authorKorhun, Larysa Mykolayivna-
dc.contributor.authorСуслова, Н. С.-
dc.date.accessioned2023-11-07T10:51:21Z-
dc.date.available2023-11-07T10:51:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоргун Л. М. Розвиток мовлення дітей з синдромом дауна з використанням новітніх інформаційніх технологій / Л. М. Коргун, Н. С. Суслова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 405-406.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18184-
dc.description.abstractПри аналізі особливості розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна необхідно враховувати дію двох основних факторів: по-перше, виражене зниження інтелекту, що не може не відбиватися на розвитку їх мовлення, а по-друге, деякі притаманні синдрому фактори ризику, що пов’язані з особливостями будови артикуляційного апарату. Саме вони створюють додаткові перешкоди та складнощі для формування правильної звуковимови у таких дітей та призводять до важких порушень мовлення. На підставі багаторічних спостережень та експериментальних досліджень визначено, що зазвичай перші слова дитина з синдромом Дауна вимовляє у півтора-два роки, фразове мовлення стає доступним з 4-5 років [2; 3]. Дослідниками з розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна встановлені наступні особливості їх мовленнєвого розвитку: труднощі пов’язані з артикуляцією звуків; низький хриплий голос; порушення насамперед експресивного мовлення; знижений в порівнянні з віковою нормою об’єм активного словника; високо розвинені невербальна комунікація та імітаційні можливості. При засвоєнні морфологічної системи мови і граматичної будови мовлення та семантики більшість дітей з синдромом Дауна не просувається далі початкових стадій. Діти довго не диференціюють звуки навколишнього мовлення, погано засвоюють нові слова та словосполучення. Все це свідчить про значне недорозвинення, перш за все, усного фразового мовлення, яке залишається на низькому рівні протягом усього життя. Одним з найважливіших напрямів реабілітації таких дітей єлогопедична робота. Удосконалення мовлення дітей з синдромом Дауна зазвичай відбувається в процесі практично-предметної діяльності при створенні спеціальних педагогічних умов.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіти з синдромом Даунаuk
dc.subjectновітні інформаційні технологіїuk
dc.subjectкорекція мовленняuk
dc.subjectнивики спілкуванняuk
dc.subjectкорекційна освітаuk
dc.titleРозвиток мовлення дітей з синдромом дауна з використанням новітніх інформаційніх технологійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korhun.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.