Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовылина, Вероника Геннадиевна-
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadievna-
dc.date.accessioned2023-11-06T14:28:51Z-
dc.date.available2023-11-06T14:28:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовиліна В. Г. Актуальність введення в процес підготовки студентів за напрямом «Дошкільна освіта» учбового курсу «Спеціальна педагогічна допомога дітям з комплексними порушеннями у розвитку» / В. Г. Ковиліна Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 399-400.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18182-
dc.description.abstractОдним із стратегічних напрямів сучасної спеціальної педагогіки є створення єдиної системи корекційної допомоги дітям, що мають комплексні порушення. Навчання і виховання таких дітей – актуальна, недосліджена і майже складна проблема спеціальної педагогіки, а разом з тим, практична потреба у вивченні і визначенні освітніх можливостей дітей з складними (комплексними) порушеннями, а також розробка адекватної системи їх соціалізації вельми велика. Складність структури дефекту і значна неоднорідність контингенту дітей, що мають комплексні порушення, обумовлюють актуальність та необхідність подальших досліджень по вивченню всебічних сторін їх психофізіологічного розвитку і створення єдиної науково-методологічної бази (педагогічної, психологічної, медичної), в якій знайшла би відображення скоординована взаємодія фахівців різного профілю по розробці адекватних заходів надання кваліфікованої корекційної медико-психолого-педагогічної допомоги кожній дитині, що має поєднання різних первинних дефектів. Вищезазначене актуалізує необхідність введення учбового курсу «Спеціальна педагогічна допомога дітям з комплексними порушеннями в розвитку» для студентів за напрямком «Дошкільна освіта», «Корекційна педагогіка», «Практична психологія».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна допомога дітямuk
dc.subjectспеціальна педагогікаuk
dc.subjectпсихофізіологічний розвитокuk
dc.subjectдіти з порушенням розвиткуuk
dc.titleАктуальність введення в процес підготовки студентів за напрямом «Дошкільна освіта» учбового курсу «Спеціальна педагогічна допомога дітям з комплексними порушеннями у розвитку»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovylina Veronika.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.