Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorКудрявцева, Елена Альбертовна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorПапук, А. О.-
dc.date.accessioned2023-11-06T09:37:19Z-
dc.date.available2023-11-06T09:37:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКудрявцева О. А. Розвиток пам’яті молодших дошкільників засобами технології Макато Шічіда / О. А. Кудрявцева, А. О. Папук // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 124-130.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18164-
dc.description.abstractУ сучасних умовах система освіти в Україні акцентує увагу на вирішенні завдань, спрямованих на формування особистості та підтримку її бажання до саморозвитку. Особливий акцент робиться на розвиток дітей дошкільного віку [7]. Важливо відзначити, що в молодшому дошкільному віці починають формуватися основні навички навчальної діяльності, які в подальшому стають надзвичайно корисними для дитини. Результатом навчання є не лише засвоєння знань і вмінь, але також і зміна самої особистості дитини та її інтелектуальний розвиток. Саме тому у цьому віці варто прикласти великих зусиль для формування пам’ятіuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectрозвиток пам’ятіuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectМакато Шічідuk
dc.titleРозвиток пам’яті молодших дошкільників засобами технології Макато Шічідаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.