Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorЗаліська, К. А.-
dc.date.accessioned2023-11-06T09:15:22Z-
dc.date.available2023-11-06T09:15:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКудрявцева О. А. Розвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку засобами технології Джекі Сілберг / О. А. Кудрявцева, К. А. Заліська // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 116-123.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18162-
dc.description.abstractДитинство — ідеальний час для розвитку різноманітних навичок, у тому числі й творчих. Дитина дошкільного віку дуже допитлива і прагне пізнавати навколишній світ. Це пов'язано з відсутністю стереотипів і незалежністю мислення. Творчий потенціал дорослої людини багато в чому залежить від того, наскільки інтенсивно у дитини дошкільного віку розвинуто творчі здібності і використано для цього всі можливості. Розвиток творчих здібностей у дошкільників є важливим завданням, оскільки він сприяє їхньому загальному розвитку, розвитку мислення, вираженню емоцій та креативному потенціалу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectрозвиток творчих здібностейuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectД. Сілбергuk
dc.titleРозвиток творчих здібностей дітей середнього дошкільного віку засобами технології Джекі Сілбергuk
dc.title.alternativeМетоди арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.