Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18157
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабчук, Олена Григоріївна | - |
dc.contributor.author | Бабчук, Елена Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Babchuk, Olena Grygoriivna | - |
dc.contributor.author | Сікора, О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T12:11:23Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T12:11:23Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Бабчук О. Г. Інтерактивні методи навчання як засіб формування толерантності у студентів / О. Г. Бабчук, О. Сікора // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 93-98. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18157 | - |
dc.description.abstract | Звертаючись до принципів та умов формування толерантності, ми виходимо з того, що з усіх форм і видів толерантності найбільш значущою для цілей сучасної освіти є міжособистісна толерантність - особливий спосіб побудови взаємовідносин, міжособистісної взаємодії та спілкування з іншими людьми, зокрема – «іншими». Саме в цьому виді толерантності найяскравіше проявляються всі основні аспекти проблеми толерантності - як з погляду її вивчення, так і з погляду формування та розвитку | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.title | Інтерактивні методи навчання як засіб формування толерантності у студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Babchuk.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.