Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтанська, Г. Р.-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:37:20Z-
dc.date.available2023-11-03T11:37:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтанська Г. Р. Виховання морально-етичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності / Г. Р. Станська // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 72-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18154-
dc.description.abstractДитина рано починає пізнавати моральну сторону життя людей. Її цікавлять питання «що таке добре і що таке погано», вона звертає увагу на свої моральні якості, які дозволяють їй увійти до дорослої та дитячої спільноти. Моральне виховання підростаючого покоління цілком залежить від демонстрації дорослими провідних моральноетичних принципів, завдяки яким у вихованців складається наочно-образний взірець, на який їм хотілося б рівнятись. Моральний ідеал набуває системного багатовекторного характеру. На думку Н. Андрусенко, диференційований підбір прикладів та педагогічно зважена послідовність їх демонстрації, забезпечує становлення морально-вихованої особистості, готової до активної діїuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.titleВиховання морально-етичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stanska.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.