Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМонке, Олена Станіславівна-
dc.contributor.authorМонке, Елена Станиславовна-
dc.contributor.authorMonke, Olena Stanislavivna-
dc.contributor.authorЛюбович, Л.-
dc.date.accessioned2023-11-03T10:46:10Z-
dc.date.available2023-11-03T10:46:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМонке О. С. Формування комунікативних умінь старших дошкільників та виховання почуття приналежності до групи дитячого садка у площині соціально-комунікативного розвитку / О. С. Монке, Л. Любович // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 46-51.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18150-
dc.description.abstractДошкільне дитинство – початковий етап соціального життя людини. Одним із основних завдань, що стоять перед педагогами і батьками, є підготовка дитини до життя, соціалізація, де здатність дитини до спілкування, комунікації є провідною. Тобто підготовка дитини до життя включає в себе соціально-комунікативний розвиток, в якому чи не найголовнішу роль набуває сформоване вміння будувати відносини передусім із собою, з іншими людьми та навколишнім світом. Соціально-комунікативний розвиток спрямований на засвоєння норм і цінностей, прийнятих у суспільстві, включаючи морально-духовні цінності, формування шанобливого ставлення і почуття приналежності до своєї сім’ї, до співтовариства дітей і дорослих [1, с.11]. Актуальність соціальнокомунікативного розвитку зростає і залежить від особливостей соціального середовища дитини, в якому, на жаль, у взаєминах людей часто відсутні вихованість, доброта, доброзичливість, мовленнєва культура. Водночас, проблема формування шанобливого ставлення та почуття приналежності до сім'ї та до спільноти дітей та дорослих у системі дошкільної освіти та виховання є однією з найважливіших сьогодні [1]. У площині соціально-комунікативного розвитку педагогу ЗДО довірено відповідальну роботу з виховання у старших дошкільників почуття приналежності до групи дитячого садка та формування комунікативних навичок, які допоможуть дитині відбутися їм у дорослому житті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectкомунікативні умінняuk
dc.subjectстарші дошкільникиuk
dc.subjectсоціально-комунікативний розвитокuk
dc.titleФормування комунікативних умінь старших дошкільників та виховання почуття приналежності до групи дитячого садка у площині соціально-комунікативного розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monke.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.