Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorСергєєв, О. В.-
dc.date.accessioned2023-11-03T09:04:23Z-
dc.date.available2023-11-03T09:04:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКудрявцева О. А. Проблема формування моральної свідомості дітей старшого дошкільного віку засобами казкотерапії / О. А. Кудрявцева., О. В. Сергєєв // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 14-21.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18145-
dc.description.abstractПроблему морального виховання дошкільників розглядали такі вчені як: С. Ф. Русова, О. В. Сухомлинський, К. Д. Ушинський; сучасні дослідники: А. М. Богуш, О. Т. Губко, О. І. Кисельова, І. А. Княжева, В. Л. Короленко, Л. В. Лохвицька, О. С. Монке, І. М. Проценко, О. А. Сурмило та інші. Мета статті – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність системи занять з ознайомлення з художньою літературою з використанням засобів казкотерапії у формуванні моральної свідомості старших дошкільників. Пропонуємо уточнити сутність понять «мораль» та «казкотерапія».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectсвідомість дитиниuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectказкотерапіяuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.titleПроблема формування моральної свідомості дітей старшого дошкільного віку засобами казкотерапіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva.pdf5.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.