Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Ushynsky University Repository
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультет початкового навчання
Кафедра математики і методики її навчання
Кафедра педагогіки
Кафедра педагогічних технологій початкової освіти
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-2 зі 2.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2020
Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Педагогіка мистецтва» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Ноздрова, Оксана Павлівна
;
Nozdrova, Oksana Pavlivna
2020
Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Педагогіка» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Ноздрова, Оксана Павлівна
;
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Перегляд
Автор
2
Ноздрова, Оксана Павлівна
Тема
2
навчально-дослідні завдання
1
art education
1
Guidelines
1
methodical recommendations on art...
1
methodical recommendations on the...
1
musical art
1
training of specialists in the ar...
1
методичні рекомендації з педагогіки
1
методичні рекомендації з педагогі...
1
мистецька освіта
.
далі >
за датою випуску
2
2020
Has File(s)
2
true