Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогайчук, Людмила Романівна-
dc.contributor.authorБогайчук, Людмила Романовна-
dc.contributor.authorBogaichuk, Lyudmila Romanivna-
dc.contributor.authorБорисюк, Зінаїда Дмитрівна-
dc.contributor.authorБорисюк, Зинаида Дмитриевна-
dc.contributor.authorBorisyuk, Zinaida Dmytrivna-
dc.contributor.authorКовальчук, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorКовальчук, Татьяна Петровна-
dc.contributor.authorKovalchuk, Tetiana Petrivna-
dc.date.accessioned2023-10-13T11:14:40Z-
dc.date.available2023-10-13T11:14:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБогайчук Л. Р. Методичний підхід до організації розуміння декоративного образу майбутніми фахівцями декоративно-прикладного мистецтва / Л. Р. Богайчук, З, Д, Борисюк, Т. П. Ковальчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 3(144). – С. 33-40.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17957-
dc.description.abstractУ дослідженні висвітлено методичний підхід до організації творчого процесу майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва вищого педагогічного закладу освіти в умовах сучасної системи освіти України. Мета дослідження полягала у презентації змісту спеціальної методичної роботи з організації творчого процесу і формування у студентів розуміння особливостей декоративного образу. Метою дослідження є розкриття сутності художньо-декоративного образу і виявленні умов, форм, методів підвищення ефективності та розвитку навчання майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва на засадах художньо-творчої організації. Поставлена проблема: як досягти високого результату творчих завдань у виконанні творів студентами, в поєднанні із засвоєнням технологій розпису тканин (батику), що сприятиме в перспективі майбутньому фахівцю стати професіоналом. Методами дослідження виступили: теоретичні – аналіз наукових джерел з проблеми, практичні – аналіз педагогічного досвіду – висвітлення ефективних форм роботи зі студентами в освітньому середовищі закладу вищої освіти, що сприяють формуванню у студентів розуміння організації творчого процесу. Професійна грамотність майбутнього фахівця спеціальності 023 «образотворче мистецтво та декоративно-прикладне мистецтво, реставрація» передбачає здатність вибудовувати діяльність за естетичними законами (розуміти сучасне образотворче і декоративно-прикладне мистецтво, народне мистецтво); складається із системи спеціальних знань та вмінь. Обґрунтовано, що народне мистецтво – це наша самоіндефікація, знання традицій нашого народу, сучасного образотворчого мистецтва, відродження їх в оригінальних сучасних формах, сприяння розвитку експериментальних тенденцій, умінь творчо працювати з народними розписами. У статті представлено методологічний підхід до організації творчого процесу щодо тематичних завдань з курсу «Основи розпису тканин». Презентовано один із шляхів оновлення завдань навчальних дисциплін «Основи розпису тканин», «Декоративно-прикладне мистецтво». Доведено за результатами педагогічного експерименту вплив творчої діяльності на розуміння та створення декоративного образу як цілісного процесу, що вдосконалює професійну майстерність, та сприяє формуванню методичної компетентності. The study highlights the methodological approach to organizing the creative process of future specialists in decorative and applied arts of a higher pedagogical educational institution under conditions of the modern education system of Ukraine. The purpose of the study was to present the content of special methodological work on how to organize the creative process aimed at forming students' understanding of the decorative image features. The problem is how to achieve a high result of creative tasks, students' works, along with the development of technologies for painting fabrics (batik), which together will help a future specialist to become a professional in the future. The methods of the study were: theoretical – the analysis of scientific sources on the problem related to the formation and determination of its formation signs in students; practical – the analysis of pedagogical experience – in order to highlight effective forms of work with students within the educational environment of a higher education institution, which contributes to the formation of students' understanding of the organization of the creative process. The professional literacy of the future specialist majoring in 023 "Fine Arts and Decorative Arts, Restoration" is based on his/her ability to build activities according to aesthetic laws (to understand contemporary fine and decorative arts, folk art); it consists of a system of special knowledge and skills.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодична роботаuk
dc.subjectтворчий процесuk
dc.subjectстилізаціяuk
dc.subjectдекоративність образуuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectдекоративно-прикладне мистецтвоuk
dc.subjectметодична компетенціяuk
dc.subjectнародні розписи Україниuk
dc.subjectсамчиківський розписuk
dc.subjectмайбутній фахівецьuk
dc.subjectmethodological workuk
dc.subjectcreative processuk
dc.subjectstylizationuk
dc.subjectdecorative imageuk
dc.subjectdecorative and applied artsuk
dc.subjectfolk paintings of Ukraineuk
dc.subjectSamchykivsky paintinguk
dc.subjecta would-be specialistuk
dc.subjectdecorative and applied artsuk
dc.titleМетодичний підхід до організації розуміння декоративного образу майбутніми фахівцями декоративно-прикладного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogaichuk Liudmyla.pdf297.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.