Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛещій, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorLeshchii, Nataliia Petrovna-
dc.contributor.authorАртеменко, Н.-
dc.date.accessioned2023-10-05T10:28:42Z-
dc.date.available2023-10-05T10:28:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛещій Н. П. Корекція звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення / Н. П. Лещій, Н. Артеменко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 34-36.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17918-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлюється тим, що на сучасному етапі розвитку суспільства значно посилилася увага до якості й доступності освіти для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з мовленнєвими порушеннями. Усі учасники освітнього процесу об'єднані однією метою створення оптимальних умов для повноцінного розвитку дітей та задоволення потреб для їх самореалізації. Порушення мовлення і їх корекцію у дітей в психолого-педагогічному аспекті досліджували науковці Л. Виготський, М. Хватцев, Т. Філічова, Г. Волкова, Т. Власова, Р. Левіна, Є. Соботович, В. Тарасун, М. Шеремет та ін. Мета статті полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні продуктивності корекційної роботи з розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectrорекція зв’язного мовленняuk
dc.subjectстарші дошкільникиuk
dc.subjectнедорозвиток мовленняuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectкорекцінйа освітаuk
dc.titleКорекція звязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовленняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leshchii Nataliia Petrovna.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.