Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Максим-
dc.date.accessioned2023-09-08T10:10:57Z-
dc.date.available2023-09-08T10:10:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШевченко М. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища / М. Шевченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 81-87.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17859-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному освітньому середовищі закладів освіти. Мета дослідження полягала у визначенні теоретичних засад проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації здоров'язбережувальної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі. Обґрунтовано своєчасність сфокусування дослідницької уваги на проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження елементів спортивно-масової роботи в інклюзивному освітньому середовищі на здоров'язбережувальних засадах. Систематизовано наукову інформацію щодо понять «інклюзивне освітнє середовище», «здоров'язбережувальна спортивно-масова робота». Визначено, що сучасне інклюзивне освітнє середовище характеризується системою ціннісного ставлення до навчання, виховання і особистісного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, а також сукупністю ресурсів (засобів, зовнішніх і внутрішніх умов), їх життєдіяльності в загальноосвітньому навчальному закладі і спрямованістю на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій вихованців Схарактеризовано своєрідність професійної діяльності вчителя фізичної культури з упровадження здоров'язбережувальної спортивно-масової роботи в інклюзивному освітньому середовищі, яка полягає в необхідності створення безбар’єрного здоров’язбережувального середовища у майбутній професії, формування знань, умінь і навичок індивідуалізації та диференціації у фізичному вихованні дітей з особливими освітніми потребами та розвиток якостей, що сприятимуть успішності реалізації вчителем індивідуального підходу у фізичному вихованні школярів з урахуванням принципів інклюзії.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів фізичної культуриuk
dc.subjectздоров'язбереженняuk
dc.subjectфізкультурно-оздоровлювальна роботаuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовищаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko Maksym.pdf214.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.