Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯмполь, Юрій-
dc.contributor.authorYampol, Yurii-
dc.date.accessioned2023-09-07T10:53:18Z-
dc.date.available2023-09-07T10:53:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯмполь Ю. Безперервна освіта педагогічних працівників як умова підвищення якості освіти у закладах загальної середньої освіти / Ю. Ямполь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 47-52.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17851-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз педагогічного розвитку як умова підвищення якості освіти закладів освіти. Теоретично обґрунтовано модель управління процесом професійного розвитку педагогів в освітній організації для покращення менеджменту якості освіти в закладах загальної середньої освіти. Вивчено роботи та дослідження вітчизняних учених у галузі розвитку професійної компетентності педагогів та проаналізовано їхній вплив на розвиток та становлення менеджменту якості освіти в закладах освіти. Встановлено, що початком процесу професійного розвитку педагога можна назвати момент самовизначення особистості, що здійснюється двічі: під час вступу до закладу вищої освіти або коледжу та під час його закінчення при виборі подальшого місця роботи. Узагальнено теоретичні аспекти менеджменту професійного розвитку педагогів закладів загальної середньої освіти. Зазначено, що розвиток педагогів в освітній організації – процес зростання освітнього (загального та професійного) потенціалу особистості педагога, організаційно забезпечений системою державних та громадських інститутів. У дослідженні розкрито та обґрунтовано стан управління професійним розвитком педагогічного персоналу, який є процесом цілеспрямованої реалізації в освітній установі стратегії менеджменту, спрямованої на те, щоб сформувати певні компетенції педагогів. З’ясовано, що концептуальною ідеєю теорії менеджменту розвитку педагогічного персоналу освітньої установи є створення внутрішньої організаційної практико-орієнтованої системи підвищення кваліфікації педагогів, що передбачає те, що основою професійного розвитку має бути активна суб'єктна позиція самого педагога, його інтенсивна практико-орієнтована методична (науково-методична) діяльність, а завершуватися вона має певним результатом чи продуктом, розробленим педагогом у процесі внутрішньошкільного підвищення кваліфікації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПНПУ імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectменеджмент якості освітиuk
dc.subjectпрофесійний розвиток педагогівuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпрофесійні компетентності педагогівuk
dc.titleБезперервна освіта педагогічних працівників як умова підвищення якості освіти у закладах загальної середньої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yampol Yurii.pdf216 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.