Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасьяненко, Людмила Олегівна-
dc.contributor.authorKasianenko, Liudmyla Olegivna-
dc.date.accessioned2023-08-10T08:15:21Z-
dc.date.available2023-08-10T08:15:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКасьяненко Л. О. Класифікація фортепіанних штрихів як теоретичний інструмент освоєння піанізму / Людмила Олегівна Касьяненко // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2022. – № 1. – С. 33–42.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17670-
dc.description.abstractThe article reflects the results of studies of performing and pedagogical skills from the point of view of applying the theory of piano strokes. The essential content of the concept of “classification of piano strokes” is revealed, which is the theoretical basis for the professional competence of a teacher and performer for effective professional practice. The systemic structure of pianistic skill is highlighted, which is a set of natural properties of the hand. The main provisions of this system are used for successful activity both in performing and in the field of musical pedagogy. The analysis of the piano texture is carried out based on the fundamental elements of pianism, which serve as a practical basis for mastering a certain texture of works of any level of complexity, including elementary pieces for beginners. The author substantiates the methodological approaches to the formation of pianistic skills as professional tools of pedagogical skills of a piano teacher. A number of examples from the concert repertoire and pieces for beginners are characterized and analyzed, which combine common methodological approaches in the field of the formation of different elements of piano technique in appropriate cases of using the same piano strokes. The variety of methodological principles of the formation of pianistic skill is presented, in particular: the principle of classifying piano strokes that combine different textural presentations, which makes it possible to form pianistic training sequentially from the first touch to the instrument to mastering the texture of works of the highest professional level. The methodical system outlined by the author is based on the principle of a holistic approach to piano education, provides an effective form of using the natural motor capabilities of the hand; corresponds to the principle of methodological competence, which allows professional development of the future and novice piano teacher, methodically provides an effective educational process, and also forms the ability of self-development and improvement of pianistic skills. У статті відображено результати досліджень виконавської та педагогічної майстерності з точки зору застосування теорії фортепіанних штрихів. Розкрито сутнісний зміст поняття «класифікація фортепіанних штрихів», що є теоретичною базою професійної компетентності педагога та виконавця для ефективної професійної практики. Висвітлено системну структуру піаністичної майстерності, яка складає цілий комплекс використання необхідних природних властивостей руки. Основні положення цієї системи використовуються для успішної діяльності як у виконавстві, так і в галузі музичної педагогіки. Аналіз фортепіанної фактури проводиться з опорою на основні елементи піанізму, які є практичною базою освоєння певної фактури творів будь-якого рівня складності, включаючи елементарні п’єси для початківців. Автором обґрунтовані методичні підходи формування піаністичної майстерності, які є професійними інструментами педагогічної майстерності викладача фортепіано. Охарактеризовано та проаналізовано низку прикладів з концертного репертуару та п’єс для початківців, що поєднують спільні методичні підходи у формуванні різних елементів фортепіанної техніки, у конкретних випадках застосування однакових фортепіанних штрихів. Наведено спільність методичних принципів формування піаністичної майстерності, зокрема: принцип класифікації фортепіанних штрихів, що поєднує різні фактурні виклади, і дозволяє формувати піаністичну підготовку послідовно від першого контакту з інструментом аж до освоєння фактури творів найвищого професійного рівня. Методична система, викладена автором, заснована на принципі цілісного підходу фортепіанної освіти, забезпечує афективну форму використання природних рухових можливостей руки; відповідає принципу методичної компетентності, що дозволяє професійно розвивати майбутнього викладача фортепіано, методично забезпечувати ефективний освітній процес, а також формувати здатність саморозвитку та вдосконалення піаністичної майстерності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectclassification of piano strokesuk
dc.subjectmusical pedagogyuk
dc.subjecttexture analysisuk
dc.subjectmethodical rulesuk
dc.subjectholistic approachuk
dc.subjectpianistic skilluk
dc.subjectкласифікація фортепіанних штрихівuk
dc.subjectмузична педагогікаuk
dc.subjectаналіз фактуриuk
dc.subjectметодичні засадиuk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjectпіаністична майстерністьuk
dc.titleКласифікація фортепіанних штрихів як теоретичний інструмент освоєння піанізмуuk
dc.title.alternativeClassification of piano strokes as a theoretical tool for mastering pianismuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№ 1 (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasianenko.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.