Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисарчук, О. В.-
dc.date.accessioned2023-08-09T08:29:53Z-
dc.date.available2023-08-09T08:29:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПисарчук О. В. Впровадження «змішаного навчання» у освітньому процесі : теоретичні та практичні аспекти вивчення української мови та літератури в школі / О. В. Писарчук // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 117-125.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17656-
dc.description.abstractАмериканський соціолог Елвін Троффлер стверджував: «У ХХІ столітті неграмотні не ті, хто не вміє читати й писати, а ті, хто не вміє вчитися, а ще - забувати те, чого навчився, й перевчатися ». Навчальними та інноваційними навичками учнів сьогодення є творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми. Ми зазначаємо, що сучасному учню необхідні комунікативні навички та навички співробітництва: вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички, інформаційна грамотність; медіаграмотність; IКT-грамотність (грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій). А також життєві та кар’єрні навички : гнучкість та пристосовуваність; ініціатива та самоспрямованість; соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур; продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати кількісні показники; лідерство та відповідальність. Для того, щоб працювати в інформаційну епоху, вони також мають вміти критично мислити, творчо вирішувати проблеми, зрозуміло пояснювати свою думку, засвоювати мінливі технології та орієнтуватись у стрімкому інформаційному потоці. Швидкі зміни в нашому світі вимагають від учнів бути гнучкими, брати на себе ініціативу та бути лідерами, а також створювати щось нове та корисне.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectвивчення української мовиuk
dc.subjectвивчення української літературиuk
dc.titleВпровадження «змішаного навчання» у освітньому процесі : теоретичні та практичні аспекти вивчення української мови та літератури в школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pysaruk.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.