Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФармагей, М.-
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2023-08-07T09:17:33Z-
dc.date.available2023-08-07T09:17:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Вальдорфська система: реалії та перспективи / О. П. Ноздрова, М. Фармагей // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 140-149.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17635-
dc.description.abstractПринциповою відмінністю вальдорфських підходів від існуючих у сучасній освіті є реалізація в педагогічному процесі пріоритету антропології (людинознавства), який складає основу педагогічної концепції Р.Штайнера. Реалізація пріоритету антропології у навчально-виховному процесі вимагає здійснення, з одного боку, цілісного підходу до процесу навчання, з іншого – особистісно-орієнтованого підходу до дитини. У вальдорфській школі реалізація людинознавчого підходу пов’язана з цілеспрямованою та систематичною роботою вчителя над розвитком усіх учнів, у тому числі й найслабкіших. У цьому педагогу сприяють форми організації навчання, зокрема ритмічна організація педагогічного процесу. Специфікою вальдорфських форм навчання є те, що вони одночасно спрямовуються на організацію, стимулювання і мотивацію пізнавальної діяльності учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectвальдорфська педагогікаuk
dc.subjectуява (фантазія) у навчанніuk
dc.titleВальдорфська система: реалії та перспективиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Farmagei.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.