Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorБерлінська, А. В.-
dc.date.accessioned2023-08-03T10:26:45Z-
dc.date.available2023-08-03T10:26:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Використання інтерактивних та інформаційно-комунікативних технологій для оптимізації освітнього процесу на уроках під час вивчення китайської мови / О. П. Ноздрова, А. В. Берлінська // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 225-232.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17629-
dc.description.abstractДля оптимізації вивчення китайської мови існує велика кількість різних методів та засобів. Кожен з них є унікальний та має свій спектр можливостей та результатів, тому кожен вчитель має обирати та компонувати найдієвіші методи. Також, мобільні додатки полегшують вивчання китайської мови та роблять опанування мовою більш наочним. Формування мовної компетенції з китайської мови передбачає адекватне використання граматичного, лексичного матеріалу для вирішення певних комунікативних завдань. Тому введення, опрацювання чи закріплення нового матеріалу може бути організовано за допомогою інтерактивних ігор. В основі цих ігор: розіграти певну життєву ситуацію, вміння перенести отриману під час уроку інформацію, знання у реальне життя. Під час ігор, як і під час реального спілкування, учасники повинні були уважно прислухатися один до одного, повинні були швидко думати й адекватно реагувати на зауваження своїх друзів. Крім того, під час ігор спостерігався емоційний підйом, який позитивно впливав на якість навчання і підвищував рівень знань учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectвивчення китайської мовиuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk
dc.titleВикористання інтерактивних та інформаційно-комунікативних технологій для оптимізації освітнього процесу на уроках під час вивчення китайської мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berlinska.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.