Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLymar, L. V.-
dc.contributor.authorЛимар, Л. В.-
dc.contributor.authorЛымарь, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-03-06T11:34:50Z-
dc.date.available2019-03-06T11:34:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationLymar L. V. Characteristics of the regulation component of school medical personnel’s readiness for interaction with children /L. V. Lymar // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 9. – С. 93 – 98.uk
dc.identifier.issn2311-84-66-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1760-
dc.description.abstractThe article is dedicated to analysis of characteristics of regulation component of the school medical personnel’s readiness for interaction with children, studied with the Medical university students who worked with children in schools or summer camps. The author supposes that the predisposing factors for the successful functioning of the medical personnel at school depend on the establishing of the emotional contact with children, which is stipulated by the readiness for the productive interaction. The article contains the description of the regulation component, specifies methods used for its detection in young medical specialists and the subsequent data analysis. According to the survey of 334 medical students, just one third of them showed the high level of psychological readiness for interaction with children, 9.6% of the surveyed demonstrated the low level. The author analyses the results obtained and gives recommendations on necessary correction.Базові фактори успішної роботи шкільного медичного персоналу включають не лише виконання лікувальної та профілактичної роботи, але, перш за все, встановлення емоційного контакту з дітьми, який характеризує готовність лікарів і медсестер до продуктивної взаємодії. Визначення показників готовності шкільного медичного персоналу до взаємодії з пацієнтами є важливим для визначення факторів, які можуть заважати продуктивній взаємодії лікарів чи медсестер із дітьми. Необхідно визначати рівень готовності до продуктивної професійної взаємодії з пацієнтами у студентів вищих медичних навчальних закладів з метою її корекції за необхідності на початкових етапах професійного становлення. Мета дослідження – визначити головні компоненти регуляційного компоненту готовності до взаємодії з дітьми у шкільного медичного персоналу; представити результати проведе- ного емпіричного дослідження розвитку цього компоненту серед медичних працівників, які працюють з дітьми у школах чи дитячих таборах з формулюванням подальших висновків і рекомендацій щодо корекції компонента, що досліджується. Для дослідження регуляційного компонента психологічної готовності медичного персоналу до професійної взаємодії з дітьми було обрано наступні методи: метод діагностики самоконтролю за М. Снайдером, метод діагностики поведінкового стилю за Т. Томасом (в адаптації Н. Грішиної), та метод С. Хобфола «Стратегії подолання стресових ситуацій». За результатами опитування 334 студентів-медиків, що навчаються у Київському національному медичному університеті імені О. О. Богомольця, лише одна третина з них виявила високий рівень психологічної готовності до взаємодії з дітьми за регуляційним компонентом. Середній рівень сформованості регуляційного компонента було виявлено в 57.1% студентів та низький рівень – у 9.6% опитаних. Результати дослідження свідчать про обмежені здібності гнучкого вибору оптимальних стратегій поведінки сту- дентами-медиками, які б враховували інтереси дитини. Отримані показники обумовлюють необхідність психологічної роботи зі студентами-медиками педіатричного відділення з метою корекції компонента готовності до взаємодії з пацієнтами дитячого віку.Основные факторы успешной работы школьного медицинского персонала включают не только выполнение лечебной и профилактической работы, но, прежде всего, установление эмоционального контакта с детьми, что характеризует готовность врачей и медсестер к продуктивному взаимодействию. Определение показателей готовности школьного медицинского персонала к взаимодействию с пациентами является важным для определения факторов, которые могут мешать продуктивному взаимодействию врачей или медсестер с детьми. Необходимо определить уровень готовности к продуктивному профессиональному взаимодействию с пациентами студентов высших медицинских учебных заведений с целью ее коррекции при необходимости на начальных этапах профессионального становления. Цель исследования – определить главные составляющие регуляционного компонента готовности к взаимодействию с детьми у школьного медицинского персонала; представить результаты проведенного эмпирического исследования развития этого компонента среди медицинских работников, работающих с детьми в школах или детских лагерях с формулировкой дальнейших выводов и рекомендаций по коррекции исследуемого компонента. Для исследования регуляционного компонента психологиче- ской готовности медицинского персонала к профессиональному взаимодействию с детьми были выбраны следующие методы: метод диагностики самоконтроля по М. Снайдеру, метод диагностики поведенческого стиля по Т. Томасу (в адаптации Н. Гришиной), и метод С. Хобфола «Стратегии преодоления стрессовых ситуаций». По результатам опроса 334 студентов-медиков, обучающихся в Киевском национальном медицинском университете имени А. А. Богомольца, только одна треть из них проявила высокий уровень психологической готовности к взаимодействию с детьми согласно регуляционному компоненту. Средний уровень сформированности регуляционного компонента был обнаружен у 57.1% студентов и низкий уровень – у 9.6% опрошенных. Результаты исследования свидетельствуют об ограниченных способностях гибкого выбора оптимальных стратегий поведения студентами-медиками, которые бы учитывали интересы ребенка. Полученные показатели обуслов- ливают необходимость психологической работы со студентами-медиками педиатрического отделения с целью коррекции компонента их готовности ко взаимодействию с пациентами детского возраста.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectschool medical personneluk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectregulationuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectшкільний медичний персоналuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectрегуляціяuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectшкольный медицинский персоналuk
dc.subjectготовностьuk
dc.subjectрегуляцияuk
dc.subjectвзаимодействиеuk
dc.subjectдетиuk
dc.titleCharacteristics of the regulation component of school medical personnel’s readiness for interaction with childrenuk
dc.title.alternativeДеякі характеристики регуляційного компоненту готовності до взаємодії з дітьми, виявлені у шкільного медичного персоналуuk
dc.title.alternativeНекоторые характеристики регуляционного компонента готовности к взаимодействию с детьми, выявленные у школьного медицинского персоналаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lymar L. V..pdf665.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.