Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17577Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Поплавська, Тетяна Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Poplavska, Tetiana Mykolaivna | - |
| dc.date.accessioned | 2023-07-25T12:12:38Z | - |
| dc.date.available | 2023-07-25T12:12:38Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Поплавська Т. М. Освіта як процес самоздійснення індивідуальності: проблемиі перспективи / Т. М. Поплавська // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали V Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 25-26 травня 2023 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. В. Пальчинська (рец.)]. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. – С. 121-123. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17577 | - |
| dc.description.abstract | Новий час та нові можливості відкривають для людини можливість обирати, але людина не готова обирати. Вона не знає, як і що вибирати, не відчуває відповідальності за свій вибір, не вміє виявляти волю, приймати рішення та залишатися їм вірною. У цьому виявляється незрілість людини по відношенню до свободи та свого життя. Самоздійснення - це найважливіше вільне рішення людини, сильної і впевненої, яка володіє собою і може дійсно вільно розпоряджатися собою. Здійснена людина у своєму житті – це людина, яка чітко розуміє себе, живе обраними цінностями, що орієнтується на сенс, вміє бути відповідальною за свій вибір та життєвий шлях. Як бути такою? – фундаментальна людська проблема-виклик, проте допомогти їй у цьому виборі, у підготовці до вибору може і має бути освіта. Питання в тому – якою має бути ця освіта? Освіта, як соціальний феномен, може і має стати базовою антропологічною можливістю екзистенційного вибору, який людина робить між заданістю соціального буття, його вимог та зобов'язань та життєвим виразом себе. Роблячи вибір, людина втілює себе у житті, і навіть здійснює себе як власний проект. Однак, роблячи вибір між екзистенційною свободою та імперативом у системі освіти, необхідно бути готовим до переживання самотності, подолання відчаю та внутрішнього вакууму, пов'язаного з неясними перспективами у професійній реалізації. Потрібно бути готовим до усвідомлення завдань та власного потенціалу на противагу відчуженню та апатії, до усвідомлення дихотомічності події з іншими, до пошуку позитивних цінностей освіти. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | самоздійснення індивідуальності | uk |
| dc.subject | освіта | uk |
| dc.subject | свобода людини | uk |
| dc.subject | приймання рішення | uk |
| dc.title | Освіта як процес самоздійснення індивідуальності: проблемиі перспективи | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2023) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Poplavska.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.