Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17557
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калюжна, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-21T12:05:32Z | - |
dc.date.available | 2023-07-21T12:05:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Калюжна С. І. Особливості формування молодої людини у сучасних умовах / С. І. Калюжна // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали V Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 25-26 травня 2023 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. В. Пальчинська (рец.)]. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. – С. 65-70. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17557 | - |
dc.description.abstract | Формування молоді в сучасних умовах дійсно є складним та багатогранним процесом. Цей процес має багато своїх особливостей та полягає в тому, що молодь навчається поводитися в соціальному середовищі, дотримуватися норм та цінностей, що прийняті в суспільстві. Нинішній світ змінюється дуже швидко, і тому молодь повинна адаптуватися до цих змін, розвивати свої здібності та навички, щоб знайти своє місце в суспільстві та реалізувати свій потенціал. Соціалізація молоді також грає важливу роль у їхньому формуванні. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | молодь | uk |
dc.subject | сучасний світ | uk |
dc.subject | світогляд молоді | uk |
dc.subject | суспільне життя | uk |
dc.title | Особливості формування молодої людини у сучасних умовах | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kalyuzhna.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.