Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorСтепанова, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorStepanova, Lyudmila Vasylivna-
dc.contributor.authorТолстова, Наталя Михайлівна-
dc.contributor.authorTolstova, Natalia-
dc.date.accessioned2023-07-05T09:34:01Z-
dc.date.available2023-07-05T09:34:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКьон Н. Г. До проблеми методологічного забезпечення формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки / Н. Г. Кьон, Л. В. Степанова, Н. М. Толстова // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57. Т. 2. - С. 46-68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17443-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Увага акцентується на необхідності оновлення методологічного забезпечення формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті оновленої пара дигми НУШ, нових освітніх стандартів і поліпарадигмальної орієнтації наукової та освітньої галузей. Відзначається, що завдання освіти щодо підготовки компетентних фахівців освітньої галузі, здатних працювати в мінливих умовах сьогодення, є одним з першорядних в педагогічній науці та практиці. На основі теоретичного аналізу джерел обґрунтовано важливість методологічного забезпечення освітніх процесів як важливої підстави для визначення стратегічних орієнтирів у педагогічній діяльності учителів музичного мистецтва. Увагу сфокусовано на важливості формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва як складної багаторівневої структури, що складається з фахово значущих знань, умінь, педагогічного досвіду та особистісних якостей учителя музичного мистецтва. Особливе значення надається вокальній підготовці, яку визначено ключовим компонентом фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. The article is devoted to topical issues of profes sional training of future teachers of musical art. This article also notes on the renovation of the methodological support for the process of form ing the professional competence of future teachers of musical art. This definition is carried out in the context of the updated NUS paradigm, new educational standards and the paradigm of the educational field. The task of education to train competent specialists in the educational field is very important for pedagogical science and practice. Music teachers must be able to work in today's changing environment. On the basis of theoretical analysis of sources, the importance of methodological support of educational processes is substantiated. This is an important basis for determining the strategy of pedagogical activity of musical art teachers. Attention is focused on the importance of forming the professional competence of future teachers of musical art. This is a complex multi-level structure, which consists of professionally significant knowledge, skills, pedagogical experience, personal qualities of a musical art teacher. Particular importance is given to vocal training. It is defined as a key com ponent of the professional competence of future teachers of musical art. The role and importance of methodological support in the field of vocal education is disclosed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectмайбутні вчителі мистецтваuk
dc.subjectмайбутні викладачі вокалуuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.subjectфахова компетентныстьuk
dc.subjectmusical artuk
dc.subjectfuture teachers of musical artuk
dc.subjectfuture teachers of artuk
dc.subjectfuture teachers of vocaluk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectpro fessional competenceuk
dc.subjectmethodological supportuk
dc.subjectvocal traininguk
dc.subjectscientific approachesuk
dc.titleДо проблеми методологічного забезпечення формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовкиuk
dc.title.alternativeTo the problem of the methodological support for the formation of professional competence of future teachers of musical art in the process of vocal traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyon Volodymyr Victorovych.pdf31.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.