Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСун Їцзин-
dc.date.accessioned2023-05-30T11:07:03Z-
dc.date.available2023-05-30T11:07:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСун Їцзин Акмеологічний підхід як методологічне підґрунтя формування основ інструментально-виконавської зрілості майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва / Сун Їцзин // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 85-88.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17306-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему використання новітніх методологічних підходів у контексті підготовки майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва у педагогічних закладах вищої освіти. Розкрито значення акмеологічного підходу як основи формування інструментально- виконавської зрілості здобувачів вищої освіти, виявлено зміст феноменів«акмеологія», «підхід». Визначено сутність поняття «інструментально- виконавська зрілість майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectакмеологічний підхідuk
dc.subjectакмеологічні принципиuk
dc.subjectакмеологічні технологіїuk
dc.subjectінструментально-виконавська зрілістьuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.titleАкмеологічний підхід як методологічне підґрунтя формування основ інструментально-виконавської зрілості майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yijing Sun.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.