Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДроздова, Катерина Валеріївна-
dc.contributor.authorDrozdova, Kateryna Valeríí̈vna-
dc.date.accessioned2023-04-25T12:17:22Z-
dc.date.available2023-04-25T12:17:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДроздова К. В. Формування мотивів до занять фізичною культурою у сучасних школярів / К. В. Дроздова // Modern Issues of Physical Education, Sports, Tourism-Local History, and Physical Culture, and Recreation Work. Monograph. Scientific editors: Nataliia Khlus and Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2023. - Р. 142-178.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17101-
dc.description.abstractСпорт виступає як середовище фізичної активності та специфічний виховний фактор, оскільки він є соціальною технологією з чітко організованою системою заздалегідь відомих правил і моделей поведінки. Фізична культура – середовище фізичної активності та специфічний виховний фактор, так як вона – соціальна технологія з чітко організованою системою заздалегідь відомих правил і моделей поведінки. А як соціальний інститут фізична культура формує певні «професійні статуси», в яких кожна людина, займаючись спортивною діяльністю, отримує своє місце з високим ступенем визначеності. Проаналізовано мотиваційні установки школярів, також виділені умови, що сприятимуть залученню молоді до систематичних занять фізичною культурою: раціоналізація вільного часу учнів; упровадження діяльності відповідних підрозділів та структур навчального закладу, які візьмуть на себе обов’язки організації фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів у вільний від навчання час; підвищення інтересу учнів за рахунок зміни направленості позанавчальної діяльності від спортивно-орієнтованої до рекреаційно-розважальної; підвищення авторитету викладачів шляхом зменшення їх авторитарного впливу; врахування мотивів, фізкультурних потреб та інтересів, індивідуальних та психологічних особливостей юнаків та дівчат при плануванні діяльності з фізичного виховання; створення умов для активного спілкування учнів у вільний час, що допоможе їм у засвоєнні соціальних норм і цінностей, знань, навичок і створить необхідні умови для їх соціалізації. У статті визначено визначити стратегії залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherThe Academy of Applied Sciences Academy of Management and Administration in Opoleuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectздоров’я молодіuk
dc.subjectфізична активністьuk
dc.subjectфізкультурні потреби та інтересиuk
dc.subjectстратегії залучення учнів до фізичного вихованняuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectмотивація до занять спортомuk
dc.titleФормування мотивів до занять фізичною культурою у сучасних школярівuk
dc.title.alternativeForming modern school students’ motives for physical education classesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdovа Kateryna Valeríí̈vna 2023.pdf8.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.