Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17034Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Реброва, Олена Євгенівна | - |
| dc.contributor.author | Rebrova, Olena Yevgenivna | - |
| dc.date.accessioned | 2023-04-12T09:07:36Z | - |
| dc.date.available | 2023-04-12T09:07:36Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Реброва О. Є. Проблема виконавської впевненості у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів музики та хореографії / О. Є. Реброва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 323-325. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17034 | - |
| dc.description.abstract | У діяльності музикантів та хореографів питання впевненості найгостріше виникає у виконавському процесі. Практика свідчить про певну розбіжність між музикантами та хореографами. Музиканти частіше є невпевненими у виконавстві, зокрема, в процесі гри на музичному інструментів. Це є наслідком або слабкого рівня виконавської майстерності взагалі, або неякісною підготовкою щодо виконання конкретного твору. Натомість, вони можуть бути більш впевненими в педагогічному естетико-виховному процесі, навіть, якщо потребується щось виконувати, особливо, співати. Стосовно хореографів, навпаки, їх виконання завжди є впевненим, оскільки вони нерідко самі є авторами композиції танцю. Натомість невпевненість виникає під час вирішення методичних завдань, якщо група учнів є різноманітною за рівнем підготовленості | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика" | uk |
| dc.subject | освітній простір | uk |
| dc.subject | вчитель музики | uk |
| dc.subject | художньо-творча діяльність вчителя музики | uk |
| dc.subject | виконавський процес | uk |
| dc.title | Проблема виконавської впевненості у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів музики та хореографії | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Rebrova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | |
| Rebrova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.