Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17012
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gorozhankina, Oksana Yuriivna | - |
dc.contributor.author | Горожанкина, Оксана Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Горожанкіна, Оксана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-10T12:32:10Z | - |
dc.date.available | 2023-04-10T12:32:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Горожанкіна О. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музики до розвитку музичного сприйняття школярів / О. Ю. Горожанкіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 301-302. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17012 | - |
dc.description.abstract | Сутність музичного сприйняття як складного багаторівневого процесу можна визначити так: створення установки на сприйняття – слухання як фізичний та фізіологічний процес – розуміння і переживання музики – інтерпретація і оцінка музики – післядія музики. Підготовка майбутніх учителів музики до формування музичного сприйняття в сучасних школярів є узагальнюючим показником його теоретичної й практичної підготовленості до виконання професійної діяльності, пов’язаної з вихованням і навчанням іншої людини і розглядається нами як організація навчально-виховного процесу на факультеті, що спрямований на оволодіння студентами необхідними знаннями і уміннями та передбачає позитивне ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності. Структурними компонентами підготовки майбутніх учителів музики до розвитку музичного сприйняття школярів було визначено мотиваційно-цільовий, когнітивно-інформаційний та емоційно-рефлексивний компоненти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | музичне сприйняття | uk |
dc.subject | сприйняття музики | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.title | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музики до розвитку музичного сприйняття школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gorozhankina.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.