Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17002
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-07T11:04:55Z | - |
dc.date.available | 2023-04-07T11:04:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Скворцова С. О. Початкова математична освіта в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / С. О. Скворцова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 286-288. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17002 | - |
dc.description.abstract | На відміну від української методичної традиції у навчанні учнів математики в початковій школі, коли учням надаються ООД способів математичних дій, польські нормативні документи налаштовують вчителя на навчання математики в І – ІІІ класах без алгоритмів, на створення учнями власних стратегій розв’язування математичних завдань. Ця відмінність є істотною, і зважаючи на напрацювання вітчизняних науковців в галузі дидактики, методики навчання математики та педагогічної психології, якими досліджено сильні та слабкі сторони розглянутих стратегій навчання, цей досвід є мало прийнятним для України. Позаяк більшість математичних способів дій, які пропонуються у початковій школі, мають бути засвоєними на рівні навички, і є ознаками математичної компетентності особистості як ключової; формування навичок є тривалим, цілеспрямованим процесом, суть, закономірності і етапи якого розроблено провідними радянськими та українськими психологами та дидактами. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика" | uk |
dc.subject | початкова математична освіта | uk |
dc.subject | математична освіта в Польщі | uk |
dc.subject | математична освіта в Україні | uk |
dc.subject | навчання у польській школі | uk |
dc.title | Початкова математична освіта в Україні та Польщі: порівняльний аналіз | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skvortsova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.