Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2023-04-07T11:04:55Z-
dc.date.available2023-04-07T11:04:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСкворцова С. О. Початкова математична освіта в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / С. О. Скворцова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 286-288.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17002-
dc.description.abstractНа відміну від української методичної традиції у навчанні учнів математики в початковій школі, коли учням надаються ООД способів математичних дій, польські нормативні документи налаштовують вчителя на навчання математики в І – ІІІ класах без алгоритмів, на створення учнями власних стратегій розв’язування математичних завдань. Ця відмінність є істотною, і зважаючи на напрацювання вітчизняних науковців в галузі дидактики, методики навчання математики та педагогічної психології, якими досліджено сильні та слабкі сторони розглянутих стратегій навчання, цей досвід є мало прийнятним для України. Позаяк більшість математичних способів дій, які пропонуються у початковій школі, мають бути засвоєними на рівні навички, і є ознаками математичної компетентності особистості як ключової; формування навичок є тривалим, цілеспрямованим процесом, суть, закономірності і етапи якого розроблено провідними радянськими та українськими психологами та дидактами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика"uk
dc.subjectпочаткова математична освітаuk
dc.subjectматематична освіта в Польщіuk
dc.subjectматематична освіта в Україніuk
dc.subjectнавчання у польській школіuk
dc.titleПочаткова математична освіта в Україні та Польщі: порівняльний аналізuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skvortsova.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.