Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозлова, А. Т.-
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorСкворцова, Светлана Алексеевна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2023-04-06T11:33:07Z-
dc.date.available2023-04-06T11:33:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКозлова А. Т. Узагальнення прийомів обчислення в крусі математики початкової школи / А. Т. Козлова, С. О. Скворцова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 279-281.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16997-
dc.description.abstractОбчислювальна компетентність є основою математичної компетентності молодшого школяра. Базис обчислювальної компетентності становить гарна обчислювальна навичка. Отже, формування міцних, гнучких, усвідомлених обчислювальних навичок – одне з основних завдань початкового курсу математики. Від того, наскільки якісно воно буде розв’язано вчителями початкових класів, залежить успішність подальшого навчання учнів в основній школі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectобчислювальна компетентністьuk
dc.subjectматематична компетентність школярівuk
dc.subjectобчислювальна навичкаuk
dc.subjectприйом обчислюванняuk
dc.titleУзагальнення прийомів обчислення в крусі математики початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozlovа.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.