Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерменжи, Д. Є.-
dc.contributor.authorПеревєрзєва, Ю. В.-
dc.date.accessioned2023-04-04T08:40:02Z-
dc.date.available2023-04-04T08:40:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТерменжи Д. Є. Особливості розробки та проведення дидактичних ігор з математики / Д. Є. Теменжи, Ю. В. Перевєрзєва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 259-261.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16979-
dc.description.abstractІгрове проектування – це різновид методу проектів, який не є принципово новим у світовій практиці. Включення дидактичних ігор у навчальний процес помітно підвищує зацікавленість студентів як до окремих тем, так і до всієї дисципліни в цілому, створює ситуації, що наповнені емоційними переживання, мотивує діяльність студентів. Під час гри відбувається не тільки формування і розвиток системи компетентностей студента, а й його особистісне зростання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectігрове проектуванняuk
dc.subjectемоційне переживанняuk
dc.subjectзацікавленість студентівuk
dc.titleОсобливості розробки та проведення дидактичних ігор з математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Termenzhi.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.