Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатенко, Сузанна Олександрівна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Suzanna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2023-03-30T11:41:41Z-
dc.date.available2023-03-30T11:41:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІгнатенко С. О. Сучасні проблеми теоретико-методологічних основ у фізичному виховання / С. О. Ігнатенко // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55. Т. 2. - С. 94-96.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16962-
dc.description.abstractСучасні умови, в яких відбувається швидкий розвиток всіх галузей науки, зокрема фізичного виховання (ФВ), вимагає від науково-педагогічних працівників перманентного вдосконалення вже наявних знать теорії і методики фізичного виховання, умінь творчо підходити до вирішення проблемних ситуацій, швидкого засвоєння нової інформації, критичного мислення та коректної оцінки важливість та роль суміжних дисциплін у процесі реалізування завдань ФВ. Саме дисципліна Теорія і методика фізичного виховання (ТМ ФВ) сприяє формуванню систем базових знань, які у подальшому визначають професійні вміння в сфері фізичного виховання. Реалізація вищезгаданого відбувається через правильне розуміння та поступове виконання основних завдань ТМ ФВ, а саме: узагальнення компонентів для практичного застосування, усвідомлення сутності понять фізичного виховання, розуміння закономірностей щодо розвитку та функціонування, постановка цілей, формування принципів, завдань, та прогнозування оптимальних способів для управління конкретними процесами. Modern conditions, in which there is a rapid development of all branches of science, in particular physical education (PE), require scientific and pedagogical workers to permanently improve their already existing knowledge of theo ries and methods of physical education, the ability to creatively approach the solution of problem situations, the rapid assimilation of new information, critical thinking and correct assessment of the importance and role of related disciplines in the process of implementing the tasks of FP. It is the discipline Theory and methods of physical education (TM ФВ) that contributes to the formation of systems of basic knowledge, which further determine professional skills in the field of physical education.The implementation of the above occurs due to the correct understanding and gradual imple mentation of the main tasks of TM FV, namely:generalization of components for practical application,awareness of the essence of the concepts of physical education, understanding the patterns of development and functioning, setting goals, forming principles, tasks, and forecasting timal methods for managing specific processes.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectтеоріяuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectосновиuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjecttheoryuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectphysical edu cationuk
dc.subjectstudents of higher educationuk
dc.subjectbasicsuk
dc.titleСучасні проблеми теоретико-методологічних основ у фізичному вихованняuk
dc.title.alternativeModern problems of theoretical and methodological foundations in physical educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna.pdf144.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.