Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16875
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, І. В. | - |
dc.contributor.author | Шкуренко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T12:21:10Z | - |
dc.date.available | 2023-03-16T12:21:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шевчук І. В. Підготовка майбутніх учителів до активізації розумової діяльності учнів початкової школи на уроках математики / І. В. Шевчук, О. В. Шкуренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 212-214 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16875 | - |
dc.description.abstract | Одним з важливих завдань сучасної школи залишається активізація розумової діяльності учнів початкових класів на уроках, в тому числі і на уроках математики. Ця проблема пов’язана із зосередженням уваги вчителів початкової школи на нерозкритих можливостях навчального матеріалу; на організації роботи учнів так, щоб кожна дитина була задіяна в активну діяльність, тобто стала центральною фігурою уроку. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | розумова діяльність учнів | uk |
dc.subject | урок миатематики в початковій школі | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до активізації розумової діяльності учнів початкової школи на уроках математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shevchuk.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.