Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧапюк, О. С.-
dc.date.accessioned2023-03-16T12:06:08Z-
dc.date.available2023-03-16T12:06:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧапюк О. С. Ігри-вправи для розвитку креативного мислення учнів початкових класів при викладанні англійської мови / О. С. Чапюк // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С.209-10.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16872-
dc.description.abstractУ сучасному світі проблема творчого розвитку особистості є досить актуальною. Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства загалом і кожної людини зокрема. Посилюється увага до розвитку креативного мислення особистості, надання їй можливості виявити їх. Незважаючи на те, що проблема розвитку творчого початку в учнів досліджується давно, багато питань залишаються невирішеними. Тому на сьогодні актуальним питанням є використання в практиці роботи школи технології формування креативного мислення особистості. Особлива увага фокусується саме на учнях молодшого шкільного віку, зважаючи на сензитивність цієї категорії дітей щодо формування даного феномена.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectкреативне мислення учнівuk
dc.subjectвикладання англійської мовиuk
dc.subjectігри-вправиuk
dc.titleІгри-вправи для розвитку креативного мислення учнів початкових класів при викладанні англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chapyuk O. S..pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.