Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16853
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філатова, Л. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T10:09:33Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T10:09:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Філатова Л. С. Формування позитивного іміджу сучасного вчителя початкової школи / Л. С. Філатова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 208-209. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16853 | - |
dc.description.abstract | Останнім часом актуалізувалася увага до іміджу у зв'язку із загостренням проблеми вибору, що постала перед суспільством та конкуренцією на різноманітних ринках – споживчому, політичному професійному. Доцільний, адекватний імідж є необхідним для будь-якого виду соціальної діяльності. Щоб скласти власний імідж, мало сприймати зовнішні характеристики людини, необхідно сформувати у масовій свідомості позитивну оцінку певного образу і певну думку про представників цього образу. Це повною мірою стосується професії вчителя. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | позитивний імідж | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.subject | професіоналізм вчителя початкової школи | uk |
dc.subject | структурні компоненти іміджу | uk |
dc.title | Формування позитивного іміджу сучасного вчителя початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filatova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.