Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрик, К. Ю.-
dc.date.accessioned2023-03-14T08:00:54Z-
dc.date.available2023-03-14T08:00:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПетрик К. Ю. Застосування системного підходу в процесі підготовки майбутніх учителів до організації інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів / К. Ю. Петрик // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 191-192.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16840-
dc.description.abstractВища освіта потребує глибокого системного реформування з метою збереження її потенціалу та обсягу підготовки фахівців, посилення державної підтримки пріоритетних напрямів освіти і науки, приведення у відповідність із найновітнішими загальноєвропейськими стандартами. Виходячи з того, що саме вища школа бере на себе підготовку інтелектуальної елiти, що відповідає складним багатоструктурним знанням та високому рiвню моральної та наукової культури, а також охоплює собою синтез наукових, дидактичних, світоглядних та соціальних аспектiв у пiдготовцi майбутнiх фахівців та громадян, актуальність системного підходу до вищої вiтчизняної освiти значно підвищується. У педагогічній лiтературi системний підхід як метод дослiдження розглядається у низцi робiт провiдних педагогiв i методистiв. Теоретичнi питання застосування системного підходу в педагогiцi були розроблені вiдомими зарубiжними вченими Р. Андертоном i М. Нейлом. Цікаві розвiдки з даного питання знаходимо у роботах вітчизняних дослідників О. Бiляєвої, Т. Ільїної, К. Іващенко, Т. Кочубей, К. Плиско, Н. Шабанової та ін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectінтерактивна навчальна взаємодіяuk
dc.subjectмолодші школяриuk
dc.titleЗастосування системного підходу в процесі підготовки майбутніх учителів до організації інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryk.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.