Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16838
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пальшкова, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Пальшкова, Ирина Александровна | - |
dc.contributor.author | Palshkova, Iryna Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T14:26:49Z | - |
dc.date.available | 2023-03-13T14:26:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пальшкова І. О. Сутність проблеми формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів / І. О. Пальшкова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 188-190 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16838 | - |
dc.description.abstract | Педагогічна культура – явище багатобічне і багаторівневе. Вона існує на рівні суспільства як формована в конкретних історичних і соціально-культурних умовах сукупність найбільш поширених уявлень про навчання і виховання і особливості педагогічних практик; як існуючі норми і традиції виховання (зокрема, сімейного). У конкретному педагогічному співтоваристві (у школі, наприклад) також діє певна педагогічна культура – сукупність етичних, психологічних і професійних позицій, підходів і методів. І, нарешті, у кожного педагога, вчителя або вихователя є своя педагогічна культура – сукуедагогічна культура – явище багатобічне і багаторівневе. Вона існує на рівні суспільства як формована в конкретних історичних і соціально-культурних умовах сукупність найбільш поширених уявлень про навчання і виховання і особливості педагогічних практик; як існуючі норми і традиції виховання (зокрема, сімейного). У конкретному педагогічному співтоваристві (у школі, наприклад) також діє певна педагогічна культура – сукупність етичних, психологічних і професійних позицій, підходів і методів. І, нарешті, у кожного педагога, вчителя або вихователя є своя педагогічна культура – сукупність особистих професійних установок, принципів, прийомів, вироблених на основі досвіду і майстерності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | педагогічна культура | uk |
dc.subject | культура педагога | uk |
dc.subject | діяльність вихователя | uk |
dc.subject | педагогічні муови | uk |
dc.subject | соціально-культурні умови | uk |
dc.title | Сутність проблеми формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Palshkova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.