Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагрибельна, І. А.-
dc.date.accessioned2023-03-13T10:59:27Z-
dc.date.available2023-03-13T10:59:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНагрибельна І. А. Сучасні підходи до організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів / І. А. Нагрибельна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 182-183.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16830-
dc.description.abstractУ процесі формування майбутнього фахівця протягом усього періоду навчання в університеті виняткове значення має самостійна робота студентів з вивчення будь-якої дисципліни навчального плану. Самостійна робота спрямована на опанування студентами нових знань, її правильна організація передбачає готовність до пошукової роботи, співвідноситься з творчими здібностями і формується в процесі активної інтелектуальної діяльності майбутніх учителів початкових класів. На думку А. Алексюка, самостійність у здобутті знань передбачає оволодіння складними вміннями і навичками бачити зміст та мету роботи, організовувати власну самоосвіту, вміння по-новому підходити до вирішуваних питань [9, с. 43]. Це спонукає педагогів шукати шляхи ефективної організації самостійної роботи студентів. У їхній діяльності окреслилися певні підходи, що забезпечують вироблення в студентів психологічної настанови на систематичне розширення й поглиблення власних знань, формують у майбутніх учителів початкових класів уміння орієнтуватися в інформаційних потоках. Відповідно до положень і вимог, висунутих у сучасних дидактичних та лінгводидактичних дослідженнях, в організації самостійної роботи ми визначили такі підходи як домінантні: особистісно зорієнтований;комунікативно-діяльнісний;компетент-нісний;дослідницький.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectорганізація самостійної роботиuk
dc.subjectмайбутній фахівець початкової школиuk
dc.titleСучасні підходи до організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nagribelna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.