Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.date.accessioned2023-03-13T07:28:02Z-
dc.date.available2023-03-13T07:28:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПетінова О. Б. Економічна освіта та виховання як стратегічні ресурси формування нової економічної людини в сучасному українському суспільстві. Сучасні тенденції у філософії освіти: європейські практики та національні перспективи: монографія / Г. Я. Врайт, Р. В. Губань, С. С. Єрмакова, І. А. Кадієвська та ін. Харків: Факт, 2020. С. 34–60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16811-
dc.description.abstractФілософія здатна на конструктивний пошук інноваційних стратегій в освіті, має здатність врахувати при формулюванні даних стратегій специфіку становлення інформаційного суспільства, прийняти до уваги особливості впливу феномену глобалізації на суспільство і окремо взяту особистість, здійснювати продуктивний пошук основ міжкультурної комунікації та теоретично вирішувати інші нагальні проблеми сучасної освіти. Інноваційний характер освіти має стати важливим інструментом в підготовці економічної людини. Економічна освіта України відіграє вирішальну роль в соціалізації економічної людини та виступає стратегічним ресурсом її формування. Економічна людина в Україні – це продукт сучасного капіталістичного суспільства. Формування економічного мислення є соціальним замовленням. Проблеми економічної освіти невідривно пов'язані з людинознавством, усвідомленням ролі особистості в соціальних процесах та в економіці в цілому. Через соціальний інститут освіти відбувається трансляція, «накладання» загальнодержавної моделі економічної культури на окрему особистість; він виконує найважливішу місію – формує нове покоління нашої держави, нову економічну людину, – здатну до інновацій, загальнокультурну та високоморальну, адже розуміння людини не лише як засобу, але й мети економіки стає більш органічним для сучасних тенденцій економічної науки. Однією з головних базових компетенцій сучасної освіти, як загальної, так і професійної, є «навчання бути», тобто оволодіти здатністю існувати раціонально, морально, виживати усвідомлено й самостійно.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФактuk
dc.subjectекономічна освітаuk
dc.subjectекономічне вихованняuk
dc.subjectнова економічна людинаuk
dc.subjectсучасне українське суспільствоuk
dc.titleЕкономічна освіта та виховання як стратегічні ресурси формування нової економічної людини в сучасному українському суспільствіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Econom osvita.pdf484.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.