Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, С. А.-
dc.contributor.authorLitvinenko, S. A.-
dc.date.accessioned2023-03-07T13:45:57Z-
dc.date.available2023-03-07T13:45:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛитвиненко С. А. Формування професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів / С. А. Литвиненко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 177-178.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16795-
dc.description.abstractНабуття професійної ідентичності в ході навчання у ВНЗ слугує надійною системою координат для осмислення як професійного, так і особистісного досвіду та виступає невід’ємною складовою професійного становлення вчителів. Оскільки у процесі навчально-професійної діяльності й через неї досягаються цілі й завдання підготовки фахівців. Формування професійної ідентичності відбувається не лише під час навчання, а й під впливом соціально-професійного оточення (середовища ВНЗ, студентської референтної групи, викладачів тощо). Дослідники звертаються до виокремлення чинників, які впливають на формування ідентичності майбутніх учителів, серед яких: суб’єктивні, чи особистісні, внутрішні чинники, пов’язані з ціннісно-смисловою сферою, самосвідомістю, самоактуалізацією, рефлексивністю, компетентністю, творчістю; об’єктивні, чи зовнішні, чинники, пов’язані з вимогами професійної діяльності, яка здійснюється в особистісно орієнтованій парадигмі, що виступає регулюючою основою професійно-особистісного самовизначення вчителя; об’єктивно- суб’єктивні чинники, пов’язані з організацією освітньої та професійної сфер.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпрофесійна ідентичність майбутніх учителівuk
dc.subjectучитель початкових класівuk
dc.subjectстановлення професійної ідентичностіuk
dc.titleФормування професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvinenko S. A.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.