Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16789
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомар, О. С.-
dc.date.accessioned2023-03-07T11:53:38Z-
dc.date.available2023-03-07T11:53:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКомар О. С. Організація педагогічної практики майбутніх учителів англійської мови: португальський досвід / О. С. Комар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 164-165.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16789-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві особлива увага приділяється вивченню іноземних мов, зокрема англійської, яка вже тривалий час виконує роль мови міжнаціонального спілкування. Ця увага торкається також і навчального процесу в закладах освіти, оскільки суспільство висуває до вчителя англійської мови вимоги бути майстерним, досвідченим, освіченим та володіти мовою вивчення на високому рівні, аби забезпечити належну мовну підготовку учнів. Саме тому різноманітні програми фахової підготовки вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах забезпечують студентів методиками та технологіями, що дають останнім можливість здійснювати якісне викладання предмету та забезпечити досягнення учнямиуспіхів у навчанні; сприяють усвідомленню навчання англійської мови як соціально інтегрованої діяльності; гарантують неперервний професійний розвиток; надають можливості для професійної, соціальної та етнічної адаптації молодих учителів до проблем та випробувань у контексті школи та належної до неї громади тощо. Особливе місце у будь-якій програмі фахової підготовки вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах посідає педагогічна практика. Усі означені вище аспекти знаходять практичну реалізацію саме в «польових умовах», коли майбутні фахівці стають суб’єктами реалізації власних знань, умінь та навичок, а також пробують себе у новій соціальній ролі. Зосередимо увагу на особливостях організації педагогічної практики майбутніх учителів англійської мови в Університеті Порту (Португалія), де автор перебував на стажуванні та мав безпосередню можливість вивчити досвід такої організації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмайбутній учителів англійської мовиuk
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk
dc.subjectпедагогічна практика майбутніх учителів англійськоїuk
dc.subjectфахова підготовка вчителів англійської мовиuk
dc.titleОрганізація педагогічної практики майбутніх учителів англійської мови: португальський досвідuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komar.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.