Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСердюк, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorСердюк, Наталия Николаевна-
dc.contributor.authorSerdyuk, Natalia Mykolaivna-
dc.date.accessioned2023-02-22T13:56:41Z-
dc.date.available2023-02-22T13:56:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСердюк Н. М. Професійне спілкування як компонент конкурентоздатності майбутніх психологів / Н. М. Сердюк // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 112-114.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16673-
dc.description.abstractВивчення професійних якостей психолога, значимих для ефективного надання психологічної допомоги, – одне із найважливіших завдань психології на сучасному етапі. Без сумніву, ядром діяльності психолога є спілкування. Оцінний зворотний зв'язок – повідомлення своєї думки, свого ставлення до того, про що йде мова.Було проведено цікаве дослідження, під час якого вчені встановили, що позитивний зворотний зв'язок завжди оцінюється як більш достовірний, ніж негативний. Існує й певна закономірність щодо оптимальної послідовності надання зворотного зв’язку. Дані, отримані в процесі експериментів, свідчать, що негативний зворотний зв'язок оцінюється як більш достовірний та бажаний, коли подається після позитивного зворотного зв'язку, а не передує йому. Загалом відомо, що позитивний оцінний зворотний зв'язок виконує функцію підтримки «Я- концепції» нашого партнера й сформованих з ним міжособистісних відносин. В свою чергу, негативний оцінний зворотний зв'язок виконує коригувальну функцію, спрямовану на усунення небажаної поведінки, зміну або модифікацію стосунків.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.subjectконкурентноздатність майбутніх психологівuk
dc.subjectбезоцінний зворотний зв'язокuk
dc.titleПрофесійне спілкування як компонент конкурентоздатності майбутніх психологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serdyuk Natalia Mykolaivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.