Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16659
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лісовська, Ольга Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Лисовская, Ольга Михайловна | - |
dc.contributor.author | Lisovska, Olga Mykhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T13:34:20Z | - |
dc.date.available | 2023-02-21T13:34:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Лісовська О.М. Характеристика рівнів сформованості конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих робітників / О. М. Лісовська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 82-83. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16659 | - |
dc.description.abstract | У структурі сформованості конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих робітників професійних навчальних закладів сфери послуг автор тез виділив такі компоненти: стимулювально-мотиваційний, конгітивно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. Стимулювально-мотиваційний компонент – формування в майбутніх кваліфікованих робітниках розуміння конкурентоспроможності та конкурентної боротьби (конкурентна боротьба – це динамічний процес за більш вигідні умови трудової діяльності між затребуваними працівниками підприємств; конкуренція між працівниками за найкраще місце застосування своєї робочої сили. Конгітівно-діяльнісний компонент – організація практичної навчально-пізнавальної діяльності учнів з наявністю системи знань, умінь та навичок, достатнього рівня поінформованості. Основні його елементи – принципи, методи, форми, засоби навчання. Особистісно-рефлексивний компонент – оцінювання майбутніми кваліфікованими робітниками власних перспектив щодо конкурентоспроможності на ринку праці та відповідність вимогам сучасного ринку праці, здатність учня до прогнозування й адекватної оцінки своїх дій та їх результату, а також до оцінки своєї підготовленості до професійної діяльності; виявлення в майбутніх кваліфікованих робітниках лідерських якостей, здатності до конкуренції, підприємницьких здібностей та креативності; орієнтація на успіх. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | конкурентоспроможність майбутніх робітників | uk |
dc.subject | конгітівно-діяльнісний компонент | uk |
dc.subject | стимулювально-мотиваційний компонент | uk |
dc.subject | особистісно-рефлексивний компонент | uk |
dc.title | Характеристика рівнів сформованості конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих робітників | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lisovska Olga Mykhailivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.