Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовська, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorЛисовская, Ольга Михайловна-
dc.contributor.authorLisovska, Olga Mykhailivna-
dc.date.accessioned2023-02-21T13:34:20Z-
dc.date.available2023-02-21T13:34:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛісовська О.М. Характеристика рівнів сформованості конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих робітників / О. М. Лісовська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 82-83.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16659-
dc.description.abstractУ структурі сформованості конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих робітників професійних навчальних закладів сфери послуг автор тез виділив такі компоненти: стимулювально-мотиваційний, конгітивно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. Стимулювально-мотиваційний компонент – формування в майбутніх кваліфікованих робітниках розуміння конкурентоспроможності та конкурентної боротьби (конкурентна боротьба – це динамічний процес за більш вигідні умови трудової діяльності між затребуваними працівниками підприємств; конкуренція між працівниками за найкраще місце застосування своєї робочої сили. Конгітівно-діяльнісний компонент – організація практичної навчально-пізнавальної діяльності учнів з наявністю системи знань, умінь та навичок, достатнього рівня поінформованості. Основні його елементи – принципи, методи, форми, засоби навчання. Особистісно-рефлексивний компонент – оцінювання майбутніми кваліфікованими робітниками власних перспектив щодо конкурентоспроможності на ринку праці та відповідність вимогам сучасного ринку праці, здатність учня до прогнозування й адекватної оцінки своїх дій та їх результату, а також до оцінки своєї підготовленості до професійної діяльності; виявлення в майбутніх кваліфікованих робітниках лідерських якостей, здатності до конкуренції, підприємницьких здібностей та креативності; орієнтація на успіх.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectконкурентоспроможність майбутніх робітниківuk
dc.subjectконгітівно-діяльнісний компонентuk
dc.subjectстимулювально-мотиваційний компонентuk
dc.subjectособистісно-рефлексивний компонентuk
dc.titleХарактеристика рівнів сформованості конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих робітниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovska Olga Mykhailivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.